از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدرد بازو چپ - پرسش 3324
حاتم یکشنبه ۲۴ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 521 سایر بیماری های قلب
بنده مرد 61ساله ای هستم که بعداز ظهر استراحت کردم وپس از بیدار شدن از خواب درد خفیفی در بازوی چپم احساس کردم که به مرور بیشتر شد تا جایی که شب نتوانستم درست بخوابم و هیچگونه علائم حمله قلبی ندارم ایا این درد می تواند خطر ناک باشد قبلا از حس انسان دوستی جنابعالی کمال تشکر را دارم
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۴ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)
به احتمال زیاد خیر ولی اگر هر یک از ریسک فاکتورهای بیماریهای قلبی نظیر فشار خون بالا، دیابت، چربی خون بالا و یا سابقه خانوادگی بیماری های قلبی و مصرف دخانیات را دارید توصیه می کنم که از نظر احتمال گرفتگی عروق بررسی بیشتری انجام دهید