از دکتر بپرسید

آنژیو گرافی - پرسش 3970

  • تصویر کاربر رضا دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 475 تپش قلب
    سلام خدمت اقای دکتر خسته نباشین
    خواستم ازتون بپرسم که مادرم آنژیوگرافی کرده بعد قفسه سینه و پشتش درد میکنه ایا مشکلی ایجاد میکنه یا نه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 5 سال پیش)
      در صورتی که فقط آنژیوگرافی شده باشند و نتیجه آن طبیعی باشد این درد بعلت مشکلات قلبی نیست

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.