از دکتر بپرسید
آنژیو گرافی - پرسش 3970
رضا دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 475 تپش قلب
سلام خدمت اقای دکتر خسته نباشین
خواستم ازتون بپرسم که مادرم آنژیوگرافی کرده بعد قفسه سینه و پشتش درد میکنه ایا مشکلی ایجاد میکنه یا نه
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۹ تیر ۹۹( 5 سال پیش) در صورتی که فقط آنژیوگرافی شده باشند و نتیجه آن طبیعی باشد این درد بعلت مشکلات قلبی نیست