از دکتر بپرسید
فشار خون و روزه - پرسش 6965
جعفری پنجشنبه ۲۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 449 فشار خون
با سلام و عرض ادب خانم ۵۹ سال دارم و بیشتر از ۱۰ ساله که مبتلا به فشار خون مینیمم هستم بازار ۵ ۲مصرف کردم تا دوسال پیش که مینیمم بالا رفت و دکتر لوزار اچ که روزی یه دونه وقرص MYOCarmet روزی یه دونه که الان اونو قطع کردن الان فشارم نرماله آیا میتونم روزه بگیرم با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب بله