از دکتر بپرسید

درمورد افزایش درصد قلب بعد از فنر گذارب - پرسش 6569

  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 498 سایر بیماری های قلب
    سلام آقای دکتر پدر من ۵ سال پیش فنر گذاشته شده بو به قلبش و گفته بودن ۳۰ درصد باقی مونده ولی تازگی ها رفته دکتر اکو کرده قلبشو گفته قلبت بهتر شده و درصدش ۳۵ شده میخواستم بدونم امکان داره
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۹ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض بله تفاوت در این حدود بین دو اکو نسبتاً معمول بوده و بیشغ تابع تفاوت در اپراتور های مختلف است

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.