از دکتر بپرسید
افتادگی دریچه - پرسش 5787
رضا سه شنبه ۱۶ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 515 افتادگی دریچه میترال
سلام.اقای دکتر من 32 سالمه تا الان هیچ مشکلی نداشتم.بعد از کرونا ک گرفتم و استرسی ک داشتم ضربانم رفت بالا.بعضی وقتا میره 90 تا ولی صبحا ک.بیدار میشم رو 80 یا 78.چند وقته ضربان پی وی سی دارم.هرچی بش فک کرذم بیشتر شده.رفتم اکو گفت دریچه نشتی داره.لطفا راهنماییم کنید.ایا این پی وی سی برای دریچه میشه البته گفت خفیفه
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۶ دی ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب افزایش ضربان قلب و همچنین آریتمی هایی نظیر پی وی سی بعد از ابتلا به کرونا قابل انتظار است. در اکثر موارد پی وی سی ارتباطی با نارسایی دریچه ندارد