از دکتر بپرسید
بالابودن مینیمم - پرسش 11736
م.طاهری یکشنبه ۱۰ بهمن ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 813 فشار خون
باسلام.آقای دکترمدتی است فشارخونم14 رو10میباشدهرچی هم به دکترمراجعه کردم نتیجه نداده.خواهشمندم بنده راهنمایی بفرمائید.
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۸ بهمن ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً آزمایش های اولیه فشارخون و یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته را انجام دهید م.طاهری جمعه ۸ بهمن ۰( 4 سال پیش)
باعرض سلام مجدد.آزمایشهای اولیه شامل چی میشه؟هولترچیه آقای دکتر.
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۰ بهمن ۰( 4 سال پیش) آزمایش خون و ادرار و هولتر ثبت فشارخون در ۲۴ ساعت توسط دستگاه مخصوص است