از دکتر بپرسید
فشار خون دیاستولیک - پرسش 7004
هرمیوه یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 427 فشار خون
سلام رو بخیر. همسر من 50 سالشه و سه سال پیش متوجه شدیم که طی یک بیماری مادرزادی یک کلیه فقط کار می کنه. و شرایط کاملا نرمال هست یعنی یک کلیه تا پارسال مشکلی نداشته. دوروز به طور اتفاقی فشارش. ن رو در منزل با فشار سنج دیجیتالی صبح ناشتا چک کردم 12 روی 86 و 122 روی 90 بود می خ. استم بدونم مشکلی هست
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۲۹ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب پیشنهاد می کنم که یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید