از دکتر بپرسید
فشار - پرسش 7720
نهال پنجشنبه ۲۷ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 445 فشار خون
سلام،آیا فشار ۱۰روی ۵ خوب،واسه بیمار ۸۰ ساله،دوران نقاهت کووید
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۲۷ خرداد ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب بله نیاز به درمان خاصی برای این میزان فشارخون نیست