از دکتر بپرسید

بالابودن فشار دیاستول - پرسش 4629

  • تصویر کاربر گلبرک دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 532 فشار خون
    سلام و خسته نباشین خواهرم بدن درد و ضعف عمومی داشت و پزشک براشون آنتی بیوتیک تجویز کرده بود ضعفشون روزای اول به حدی بود که وقتی کار مختصری کرده بودن عرق میکردن و احساس سستی دست وپا داشتن بهشون توصیه کردم فشارشون رو در طول روز چند بار چک کنن ظاهرا فقط دوبار یک بار صبح که 10روی 7/6بوده و بار دوم بعد از ناهار زمان استراحت چک کردن که 10روی8/6 بوده کمی نگران شدم فشار سیستول پایین و فشار دیاستولشون کمی بالا نیست ؟ جناب دکتر ممنون میشم راهنماییم کنین
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب فشارخون ها در محدوده طبیعی هستند و جای نگرانی نیست. لطفاً از نظر ابتلا به کرونا آزمایش انجام شود

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.