از دکتر بپرسید
سلام - پرسش 8472
مصطفی دوشنبه ۱۱ مرداد ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 481 افتادگی دریچه میترال
سلام اقای دکتر من مشکل دریچه قلب دارم.دکترهای قبلی متورال تجویز و بعد چندسالی رها کردم .دکتر جدید قرص کنکور که یکماه مصرف وبعد دیگه نخوردم .ازمایش اکو از راه مری هم گفت برم .بنظرت الان کدومدمصرف کنمم.واینکه مجردم ایا لازمه واسه ازدواج این مشکلمو بگم
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ مرداد ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی خود را بفرستید. اطلاع از مشکلات جسمی شما ابتدایی ترین حق شریک آینده زندگی شما است