از دکتر بپرسید
عوارض قرص متوهگزال ایرانی - پرسش 6741
رضایی جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 626 تپش قلب
چند روزی هست که با مصرف قرص متوهگزالی که شما برایم تجویز کردید حالت گیجی وکم خوابی پیدا کرده ام
آیا این عوارض طبیعی است؟
آیا مصرف دارو را باید قطع کنم و یا ادامه بدهم و این عوارض از بین میرود؟؟؟
با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش) رضایی جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
رضایی جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
فشار خون: 114 بر ۶۶ mmhg
ضربان : ۶۶
دوز دارو : ۴۷.۵ رضایی جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)
فشارخون: ۱۱۴ بر ۶۶ mmhg
ضربان : ۶۶
دوز دارو: ۴۷/۵ و هر شب یکی
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۶ فروردین ۰( 5 سال پیش)