از دکتر بپرسید
هزینه درمان - پرسش 5983
علی یکشنبه ۵ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 502 سوزش و تیرکشیدن قلب
با سلام ووقت بخیر خدمت اقا دکتر بنده دفترچه درمان روستایی دارم وزیر نظر کمیته امداد هستم خواستم ببینم اگر به انژوگرافی نیاز داشتم هزینه چقدر است. مرسی خدا قوت
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۵ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب توصیه می کنم که جهت صرفه جویی در هزینه ها انژیوگرافی را حتما در مراکز درمانی دولتی انجام دهید که هزینه بسیار ناچیزی دارد و برای استعلام هزینه میتوانید با یکی از این مراکز تماس بگیرید