از دکتر بپرسید
فشار خون بالا - پرسش 6991
مهر شنبه ۲۸ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 528 فشار خون
با سلام، چند ماهی هست فشار دیاستولیکم بالای ۹ رفته .چای ترش ، سیر میخورم .
قبل از این ماجرا در منزل طناب می زدم البته با پای برهنه ، امکان دارد رگ هایم را تنگ کرده باشد.
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۸ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب خیر