از دکتر بپرسید
درد شدید دست پس از گذشت یکسال از آنژیوگرافی - پرسش 3963
احمدی یکشنبه ۸ تیر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 522 آنژیوگرافی
باسلام
مادر بزرگ بنده دقیقا یکسال پیش آنژیوگرافی از طریق دست برایشان انجام شده، نتیجه خوب بوده ولی مدتیست که به شدت اون دستی که از طریق آن آنڙیوگرافی درد میکند.
لطفا راهنمایی بفرمایید
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۸ تیر ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب به احتمال بسیار زیاد مشکل ارتباطی با آنژیوگرافی ندارد مگر اینکه از همان زمان علایم ظاهر شده باشند لذا توصیه میکنم که ابتدا با یکی از همکاران محترم ارتوپد مشورت بفرمایید تا در صورت لزوم تست های تشخیصی لازم از جمله سونوگرافی داپلر شریانی دست راست انجام شود