از دکتر بپرسید

قلب فشار خون - پرسش 11097

  • تصویر کاربر مهدی سه شنبه ۷ دی ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 1013 فشار خون
    سلام آقای دکتر ساری این شکلیه دکتر هیچی به من نگفت، داروهای که دا د کاردیو سپرین 80 هر شب 1 عدد، هیزارید 125 50 هر 12ساعت 1عدد،متورال 50هر12 ساعت نصف، لوزار اچ 1عدد شب 1عددروز،ااس ا 80 شبی 1 عدد، به گفته دکتر چربی کمی بالا اترواستاتین 40 شبی 1عدد ودکتر ارتوپد چنتا قرص داد استفاده میکنم، برای سی تی بیام خدمتتان چند روز طول میکشه جواب بگیرم، آقای دکتر کشاورز هستم الان بیکارم ولی 3 ماه دیکه کارم شروع میشه دکتر گفت کار نکن تا کی نباید کار نکنم، آقای دکتر مشکل‌های دیگری دارم باید حضوری عرض کنم، خیلی دلم میخواد برای چکاب ودست بوسی خدمت برسم، خداوند نگهدارتان
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ دی ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب سی تی آنژیوگرافی را میتوانید در ساری انجام دهید، ولی در صورت مراجعه به تهران چندین مرکز مناسب برای این امر وجود دارد که سریع نیز گزارش می‌کنند. در مورد زمان مناسب برای از سرگیری مجدد فعالیت بهتر است پس از انجام سی تی آنژیوگرافی اظهار نظر شود

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.