از دکتر بپرسید
قلب - پرسش 8436
زهرا پنجشنبه ۷ مرداد ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 405 فشار خون
من ازمایش ESR گرفتم خیلی بالا بود ۶۵ بود خاستم بدونم علت پادردم از همینه؟
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۷ مرداد ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب بالا بودن این مارکر نشانه التهاب و برخی بیماریهای خونی دیگر است. یکی از عوامل ایجاد کننده التهاب بیماری های روماتیسمی هستند که نشانه آن می تواند درد در پا باشد