از دکتر بپرسید
بالا رفتن دیاستول - پرسش 4368
پرویز سه شنبه ۲۱ مرداد ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 451 فشار خون
سلام جناب دکتر .من مدتی هست که مینیمم فشارم بالا میره .شبا از خواب میپرم .و دست وپام مور مور میکنه .دکتر قلب هم یه بار رفتم گفت مشکل خاصی نداری .ولی من هر چند روز اذیت میشم .خستگی مفرط دارم .زمان بالا رفتن مینیمم خونم به چشام فشار میاد . زود سرماخورده میشم .جلوی کولر نمیتونم بمونم و...موندم چکار کنم .
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ مرداد ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب در صورت تایید بالا بودن فشارخون در اندازه گیری های مکرر و یا در هولتر نیاز به انجام آزمایشات اولیه فشارخون و مصرف دارو دارید