از دکتر بپرسید
تپش قلب در اثرمصرف قرصLd - پرسش 5573
بهار سه شنبه ۲ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 542 تپش قلب
سلام دختری17ساله هستم اولین بارهست قرصLdمصرف میکنم ودچار تپش قلب شدید میشم وحرارت بدنم میره بالا میخواستم بدونم مصرف قرص روقطع کنم یامشکلی دارم
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲ دی ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب در صورتی که با قطع قرص علائم از بین روند و با شروع مجدد علائم برگردند باید از روش دیگری استفاده بفرمایید و قرص LD را کنار بگذارید