از دکتر بپرسید

کبودی وسفت شدن جای آنژیو گرافی درکشاله ران - پرسش 7728

  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲۸ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 1091 آنژیوگرافی
    سلام من هیچ علائمی از جمله تنگی نفس ودرد قفسه سینه وغیره نداشتم تازه کرونا نزدیک دوماه بود که خوب شده بودم دکتر متخصص قلب جهت چک آپ قلب مراجعه با نوار قلب واکو قلب عادی وسالم بود بعد از تست ورزش من خودم احتمال میدهم که ریه هام چون درگیری داشت مشکل تنفسی درتست مشاهده شد کا دکترمحترمه دستور آنژیو گرافی داد وانجام دادم رگهای قلبم مشکلی نداشت ولی عنوان کردن که مویرگها گیرهست وداروی لوزارتان ۸۰ و دیلیتیازم۶۰و نیکوراندیل ۲۰وآتورواستاتین ۲۰دادند وبعداز مرخص شدن واستفاده دارو سردرد شدید دارم وهمچنینین بعد ازچهارروز کشاله رانم کبود وجای آنژیو سفت شده راهنمایی بفرمایید چکارکنم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۲۸ خرداد ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش آنژیوگرافی را بفرستید و یک سونوگرافی داپلر از شریان‌های کشاله ران بگیرید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.