از دکتر بپرسید
ابلیشن؟؟ - پرسش 5694
عرفان پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 489 تپش قلب
سلام و عرض ادب..
جوانی هستم ۲۸ ساله حدودا ۱۰ ماه قبل با مصرف ترامادول و سیلدنافیل تپش گرفتم و بعد مراجعه ب بیمارستان با جواب ندادن آدنوزین بیهوش شدم و شوک گرفتم .. بعد شوک تاکیکارد بودم ک با مراجعه ب متخصص ایندرال ۲۰ تجویز شد بهتر شدم تا یک هفته پیش ک دوباره با مصرف ی کپسول تاخیری ب اصطلاح گیاهی همون ضربان بالا و درد در قفسه سینه و بی حسی فک و دست چپم مواجه شدم و بهد مراجعه ب پزشک قلبم ایشون ابلیشن رو آخرین راه پیشنهاد دادن ... ب نظر شما این عملو انجام بدم عوارضی نداره ؟؟ ممنون از شما
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب طبیعتاً هر پروسیجر عوارض خاص خود را نیز دارد