از دکتر بپرسید
کبودی دست - پرسش 8118
روژ پنجشنبه ۱۷ تیر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 498 آنژیوگرافی
سلام ببخشید مادرم سه روز هست که آنژیوگرافی انجام داده اما دستش کبود شده وورم کرده،قلبش درد میکنه،آیا طبیعی هست؟
دکتر سعید یزدانخواه پنجشنبه ۱۷ تیر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب درد سینه و ورم دست خیر طبیعی نیستند لطفاً با پزشک محترم معالج خود مشورت کنند. ولی کبودی مختصر طبیعی است