از دکتر بپرسید

فشار خون مینیموم - پرسش 7178

  • تصویر کاربر مصطفی چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 670 فشار خون
    سلام وقت بخیر
    من40سال سن دارم،الان نزدیک به 10سال هست که دچار فشار خون هستم اکثرا،13/9*14/10*14/9*135/105
    قرص اکسفورج80/5روزی یکی استفاده میکنم ولی مینیموم فشارم در بیشتر مواقع بالای 9هستش
    دو سوال داشتم از خدمتتون
    نیاز هست تعداد قرص رو روزی دو بار مصرف کنم؟
    و مصرف آسپرین رو شروع کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب خیر. دارو را به اکسفورج ۵/۱۶۰ تغییر دهید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.