از دکتر بپرسید
فشار خون مینیموم - پرسش 7178
مصطفی چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 670 فشار خون
سلام وقت بخیر
من40سال سن دارم،الان نزدیک به 10سال هست که دچار فشار خون هستم اکثرا،13/9*14/10*14/9*135/105
قرص اکسفورج80/5روزی یکی استفاده میکنم ولی مینیموم فشارم در بیشتر مواقع بالای 9هستش
دو سوال داشتم از خدمتتون
نیاز هست تعداد قرص رو روزی دو بار مصرف کنم؟
و مصرف آسپرین رو شروع کنم؟
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب خیر. دارو را به اکسفورج ۵/۱۶۰ تغییر دهید