از دکتر بپرسید

دردبازوسمت چپ - پرسش 9252

  • تصویر کاربر توفیقی شنبه ۲۷ شهریور ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 429 تپش قلب
    باسلام وعرض ادب چندماه هست که یکدفعه ازسرشانه تا نوک دستام طرف چپ سست میشع ولی علت رو نمیدونم خیلی خسته میشم وتپش قلب دارم و نمیتونم زیادراه برم وموقع راه رفتن دست بازوی چپم دردمیکنه ممنون میشم جواب بدین ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۷ شهریور ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض لطفاً جهت ویزیت و بررسی های لازم به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای داخلی مراجعه بفرمایید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.