از دکتر بپرسید
دردبازوسمت چپ - پرسش 9252
توفیقی شنبه ۲۷ شهریور ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 429 تپش قلب
باسلام وعرض ادب چندماه هست که یکدفعه ازسرشانه تا نوک دستام طرف چپ سست میشع ولی علت رو نمیدونم خیلی خسته میشم وتپش قلب دارم و نمیتونم زیادراه برم وموقع راه رفتن دست بازوی چپم دردمیکنه ممنون میشم جواب بدین ممنون
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۷ شهریور ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض لطفاً جهت ویزیت و بررسی های لازم به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای داخلی مراجعه بفرمایید