از دکتر بپرسید
تنگی نفس بعدازاستنت گذاری - پرسش 6137
علی سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 514 آنژیوپلاستی
باسلام خدمت آقای دکتر.حدودایکماه پیش داخل یکی ازرگهای قلب پدربنده یک عدداستنت دارویی کارگذاشتند.تقریباازیک هفته پیش هنگام راه رفتن دچارتنگی نفس میشن.دکترش میگه به خاطرضعف قلب وکمخونیه.قرص اسپیرونولاکتون25روزی یک عدد تجویز کردند بازهمون مشکل را دارند.خواهشمندم راهنمایی کنید
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی و لیست داروهای مصرفی ایشان را بفرستید