از دکتر بپرسید

تنگی نفس بعدازاستنت گذاری - پرسش 6137

  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 514 آنژیوپلاستی
    باسلام خدمت آقای دکتر.حدودایکماه پیش داخل یکی ازرگهای قلب پدربنده یک عدداستنت دارویی کارگذاشتند.تقریباازیک هفته پیش هنگام راه رفتن دچارتنگی نفس میشن.دکترش میگه به خاطرضعف قلب وکمخونیه.قرص اسپیرونولاکتون25روزی یک عدد تجویز کردند بازهمون مشکل را دارند.خواهشمندم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۲۱ بهمن ۹۹( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً تصویر گزارش اکوکاردیوگرافی و لیست داروهای مصرفی ایشان را بفرستید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.