از دکتر بپرسید

فشارخون - پرسش 7171

  • تصویر کاربر کیانوش سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 864 فشار خون
    سلام .من۶۰سالم هست وازحدود۵۰سالگی به بعدفشارم حدوداروی۱۳روی۹هست.آیا مشکلی دارم تیروییدم هم خوبه
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب احتمالاً نیاز به مصرف دارو دارید. توصیه می‌کنم که یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.