از دکتر بپرسید
فشارخون - پرسش 7171
کیانوش سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 864 فشار خون
سلام .من۶۰سالم هست وازحدود۵۰سالگی به بعدفشارم حدوداروی۱۳روی۹هست.آیا مشکلی دارم تیروییدم هم خوبه
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب احتمالاً نیاز به مصرف دارو دارید. توصیه میکنم که یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید