از دکتر بپرسید
مشخص شدن گرفتگی عروق پس از آنژوگرافی - پرسش 7402
نوری دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 497 گرفتگی عروق
جناب دکتر با سلام و احترام
پدر من دیروز آنژوگرافی انجام داده و دکترشون بهش گفته باید حتما عمل باز قلب بشه ، میخواستم ازتون خواهش کنم شما هم نظر بدید در این باره که آیا حتما جراحی نیاز هست یا با بالن(فنر) مشکل حل میشه ، فقط نمیدونم داخل سایت امکان این نیست من فایل های CD آنژو رو برای شما ارسال کنم اما عکس هایی که از روی تصاویر آنژو گرفتم و نظر دکتر رو بارگذاری کردم ، ممنون از لطف شما
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب با توجه به گزارش انژیوگرافی و تصاویر ارسالی، انجام جراحی بای پس عروق قلبی ارجح است