از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب ضربان قلب شما در محدوده طبیعی است و جای نگرانی نیست، اما اگر احساس تنگی نفس شما ادامه داشت، لطفا یک هولتر نوار قلب ۲۴ساعته انجام بدید و در حین هولتر ، به فعالیت سنگین کاری خود بپردازید و نتیجه را برای من ارسال کنید. مقاله زیر را برای اطلاعات بیشتر مطالعه فرماییدتپش قلب - پرسش 2213
ابوالفضل دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 509 تپش قلب
سلام دکتر
سه روز پیش نبضم را گرفتم ۷۶تا در دقیقه بود .دیروز رفتم کارگری ،امروز که نبضم را گرفتم ۶۰تا در دقیقه بود .تپش قلب وتنگی نفس همراش دارم
نبضم هم یکی جا می اندازد
چکار کنم؟
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۳ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
https://dryazdankhah.com/1105/