از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب تیر کشیدن قلب و حالت داغی - پرسش 976
Shaa چهارشنبه ۹ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 589 سوزش و تیرکشیدن قلب
سلام . ۳۵ ساله هستم تقریبا ۶ ماه پیش دچار شوک و سوگ یکی از دوستان نزدیک و هم پدرم شدم از اون موقعه قبم حس خوبی بهم نمیده دکترا همه میگن فشار روحیه . پیش دکتر سیما سیاج هم مراجعه کردم قرص کونکور ۲.۵ دادن که مصرف نکردم
چون الان ففط احساس تیر کشیدن دارم و انگار این ردی از درد بجا میذاره و استرس شدید میده بهم و یهو سرد یا داغ میشم . ممنون میشم جواب بدید . اکو هم کردم خوب بوده ولی نوارم کمی تپش داشته
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۹ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
از پروپرانولول و الپرازولام استفاده بفرمائید