از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب فشار خون مینیمم - پرسش 3530
محمد سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 462 فشار خون
با عرض سلام خدمت جناب دکتر
من یک مرد ۴۴ سالهام، حدود دو سال هست که مبتلا به فشار خون هستم. فشار ماکزیمم هم گاهی اوقات بالا میره ولی فشار مینیمم معمولا بالای ۹ هستش و گاهی اوقات پشت سرم درد میگیره. صبح ها و شبها قرص لوزارتان ۲۵ مصرف میکنم دفع ادرار نیز بیش از اعضای خانواده دارم. ضمنن روزانه یک فنجان قهوه و مصرف چای کمرنگم نسبتا زیاد هستش.
دستور چی میفرمایید؟؟
بالا بودن مینیمم نگران کننده است برام
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
لطفاً روزانه یک عدد قرص آملودیپین ۵ میلی گرمی به داروهای مصرفی قبل اضافه کنید