از دکتر بپرسید

آنژیو گرافی - پرسش 3369

  • تصویر کاربر احمد یکشنبه ۳۱ فروردین ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 469 آنژیوگرافی
    با سلام
    پدر من ۳ماه قبل آنژیو گرافی کرده و یک فنر گذاشتن تا حالا هم هیچ دردی نداشته ولی الان میگه حدود یه هفته هر روز دو سه بار قلبم به مدت دو سه ثانیه درد میکنه و ول میکنه
    آقای دکتر لطفا نظرتون رو بگید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۳۱ فروردین ۹۹( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      ماهیت این درد منشاء قلبی ندارد و جای نگرانی از بابت بیماری‌های قلبی نیست

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.