از دکتر بپرسید
فشار خون عصبی - پرسش 7057
Ava سه شنبه ۳۱ فروردین ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 771 فشار خون
با سلام. دکتر عزیز زمان بالا رفتن فشار به صورت عصبی البته دارو اعصاب هم مصرف میکنم به نظرتون چه راهکاری خوبه؟ به نظرتون خوردن پروپرانولول خوبه؟
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۳۱ فروردین ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب بالا رفتن فشار خون در شرایط عصبانیت و استرس طبیعی و قابل انتظار بوده و نیاز به درمان مجزایی ندارد. در صورت تکرار زیاد این مسئله ضمن مراجعه به همکاران محترم روانپزشک می توانید از داروهایی نظیر پروپرانولول و سیتالوپرام استفاده بفرمایید