از دکتر بپرسید
سلام - پرسش 4867
Mojtaba چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 468 درد قفسه سینه
سلام اقای دکتر یزادنخواه ببخشید من چند روزی هست گاهی هنگام نفس کشیدن کناره های قلبم قفسه سینه ام حالت گرفتگی دارد البته آقای یزادنخواه من اسید معده ام خیلی بالاست ترشی جات زیاد مصرف میکنم
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۶ مهر ۹۹( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب در صورتی که سن بالا، و ریسک فاکتورهای قلبی ندارید و درد شما با فعالیت تشدید نمیشود از مسکن هایی نظیر ژلوفن و پنتوپرازول استفاده کنید و رژیم غذایی مناسب ریفلاکس مری را رعایت بفرمایید