از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب بیماری قلب - پرسش 2290
فردین چهارشنبه ۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 482 گرفتگی عروق
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
بدون رویت سی دی آنژیوگرافی نمی توانم اظهار نظر قطعی کنم ولی با توجه به توضیحی که در مورد نظر آقای دکتر جمشیدی فرموده اید به احتمال بسیار زیاد مورد مناسبی برای اقدام جراحی مجدد و یا آنژیوپلاستی نبوده و به احتمال بسیار زیاد کاندید درمان دارویی مطلوب هستند