از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبتپش قلب - پرسش 2317
موسی سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 423 تپش قلب
سلام دکتر وقتتون بخیر.پسرم ۲۱سالشه. نبضش نامناسب میزد و نفس تنگی داشت و تپش قلبشم حس میکرد.بردم نوار قلب و اکو گرفتم .دکتر تو نوار گفت من چیزی نمیبینم .من اکو رو بزاتون میفرستم لطفا یه نگاهی بندازید.دوماه دیگه باید بره سربازی زیاد میترسه.
بعد یه سوال دیگه آیا با اکو میشه فهمید رگ قلبش بسته هست یانه؟ چون نبضش نامنظم میزنه میگم.خیلی براش نگرانم خیلی میترسه .
دکتر براش پراپانولول ۵ نوشت ولی اون نمیخوره میگه عوارض داره
ممنون میشم جواب بدید
دکتر سعید یزدانخواه سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
لطفا تصویر و گزارش اکو ایشان و نوار قلبی ایشان را برای من ارسال کنید.