از دکتر بپرسید

درد - پرسش 75

  • تصویر کاربر اکرم شنبه ۳ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 621 آنژیوپلاستی
    باسلام مادرم به علت تشخیص وبعد نوار قلب واکو گفتن که سه تا از رگهاش گرفتگی دارد وباید آنژیو شود زمان انژیو که انجام دادن تقریبا ۵ساعت طول کشید وبعد آن نیز به علت احساس درد در قفسه سینه ۴روز در سی سی یو تحت مراقبت بود ولی الان که ترخیص شده احساس درد در دستش که آنژیو کردن دارد البته ایشان اول از دست آنژیو شد ولی جهت استنت از پا اینکار انجام شد علاوه بر اون به علت گذاشتن سوند به مدت ۴روز دربیمارستان سوزش ادرار ودرد شکمی دچار شدند
    میخاستم بدونم اینا طبیعی هستش یا باید مجددا ببریم جهت بستری؟
    ممنون
    لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۳ آذر ۹۷( 7 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      با توضیحاتی که فرمودید متوجه نشدم که چرا علیرغم آنژیوگرافی از راه دست، آنژیوپلاستی از راه کشاله ران انجام شده و همچنین علت ۴ روز بعد از آنژیوپلاستی بستری بودن رو هم نمیشه با قطعیت دانست در این ۲ مورد پزشک محترم معالج بهتر میتونن توضیح بدن، معمولا روز بعد از آنژیوپلاستی بیمار مرخص میشه
      درد دست تا چند روز بعد از آنژیوگرافی از راه دست میتونه طبیعی باشه در مورد سوزش ادرار هم میتونه بعلت تعبیه سوند و تحریک فیزیکی باشه ولی برای اطمینان بیشتر توصیه میکنم که آزمایش ادرار و کشت ادرار انجام بشه

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.