از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب درد - پرسش 75
اکرم شنبه ۳ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 621 آنژیوپلاستی
میخاستم بدونم اینا طبیعی هستش یا باید مجددا ببریم جهت بستری؟
ممنون
لطفا راهنمایی کنید
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۳ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
با توضیحاتی که فرمودید متوجه نشدم که چرا علیرغم آنژیوگرافی از راه دست، آنژیوپلاستی از راه کشاله ران انجام شده و همچنین علت ۴ روز بعد از آنژیوپلاستی بستری بودن رو هم نمیشه با قطعیت دانست در این ۲ مورد پزشک محترم معالج بهتر میتونن توضیح بدن، معمولا روز بعد از آنژیوپلاستی بیمار مرخص میشه
درد دست تا چند روز بعد از آنژیوگرافی از راه دست میتونه طبیعی باشه در مورد سوزش ادرار هم میتونه بعلت تعبیه سوند و تحریک فیزیکی باشه ولی برای اطمینان بیشتر توصیه میکنم که آزمایش ادرار و کشت ادرار انجام بشه