از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبدرد هردودست ودوپا - پرسش 2345
روح شنبه ۱۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 448 گرفتگی عروق پا
باسلام وادب به شما آقادکترسعید یزدانخواه مدت پنج سال از آنژیوگرافی قلبم میگذرد اما به دردهای بیشتری مبتلا شده ام واز همه بیهوشی های زیاد مدت درcprبیمارستان فیروز آبادی شهرری وچشم درد که تا یک ساعت اول که دیگر نمیتوانم استراحت کنم آیاازنظر شما بیماری اپی لسی گرفتم یاخیر باتشکرازشما
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
برای اثبات تشخیص تشنج
نیاز به گرفتن یک نوار مغز است
هر چند که با توجه به سابقه حمله قلبی احتمال بینظمیهای قلبی هم وجود دارد بنابراین علاوه بر گرفتن نوار مغز نیاز به یک بررسی از نظر احتمال این بی نظمی های قلبی به ویژه بینظمیهای خطرناک بطنی دارید