از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبنارسایی قلبی - پرسش 2176
رضا چهارشنبه ۸ آبان ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 517 سایر بیماری های قلب
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۸ آبان ۹۸( 6 سال پیش)
بالا بودن بی ان پی تقریباً همیشه معادله نارسایی قلبی است ولی در افراد مبتلا به نارسایی مزمن کلیه که دیالیز می شوند به علت کاهش میزان دفع بی ان پی مقداری بالا خواهد بود در ایشان بالا بودن مقدار زیاد نشانه نارسایی قلبی و بالا بودن حداکثر تا دو برابر نرمال می تواند به علت نارسایی کلیوی باشد. مسئله مورد اشاره نیز ناشی از نارسایی قلبی نیست.