از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب سنگینی دست وضربان قلی در گلو - پرسش 836
ساسان یکشنبه ۶ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 841 سوزش و تیرکشیدن قلب
سلام.مدتی ست،از سیتالوپرام اس استفاده میکنم.شبها هم آلپرازولام نیم.دست چپم ب شدت سنگین میشود واحساس سوزن سوزن سر انگشتان دست چپم دارم.احساس میکنم قلبم وسط گلویم ضربان دارد؟ قلبم تیر میکشد و نفسم بالا نمی آید؟ در هنگام پیاده روی ب نفس نفس می افتم.جدیدا ایندرال ۱۰ را قطع کردم و ب دستور پزشک متورال.۵۰ نصف شب .نصف روز استفاده میکنم.همه ی روز بی حالم.ومیخوابم.آزمایشات مکرر انجامدادم.همه چیز نرمال است.
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۶ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
علائم افسردگی وجود داره لطفا با یکی از همکاران روانپزشک مشورت بفرمائید.