از دکتر بپرسید
فشارخون - پرسش 7226
خانم شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 464 فشار خون
سلام فشارخو ن من ۱۲ روی ۹ است وسردرد دارم ودست وپاهایم دردمی کند.کم کاری تزروئید دارم.وحالم هرروز بداست.چه کارکنم؟ لطفا راهنمایی کنید.ممنون
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب علایم شما ارتباطی با فشار خون شما ندارد لطفاً آزمایش خون انجام داده و جهت بررسی بیشتر به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای داخلی مراجعه بفرمایید