از دکتر بپرسید

فشارخون - پرسش 7226

  • تصویر کاربر خانم شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 464 فشار خون
    سلام فشارخو ن من ۱۲ روی ۹ است وسردرد دارم ودست وپاهایم دردمی کند.کم کاری تزروئید دارم.‌وحالم هرروز بداست.چه کارکنم؟ لطفا راهنمایی کنید.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب علایم شما ارتباطی با فشار خون شما ندارد لطفاً آزمایش خون انجام داده و جهت بررسی بیشتر به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای داخلی مراجعه بفرمایید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.