از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب درد دست چپ - پرسش 3561
پریسا چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 417 تپش قلب
سلام من چند وقتی هست پشت سرم و کتف و دست چپم درد میکنه به متخصص داخلی مراجعه کردم نوار قلب گرفتن مشکلی نبود فقط مینیمم فشارم روی ۹ بود ایشون گفتن برای استرس هست و بهم پروپپرانولول و اسنترا دادن من هنوز مصرف نکردم گاهی اوقات سردلم هم سوزش احساس میشه بنظرتون چیکار باید بکنم
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
جهت بررسی وجود و یا عدم وجود فشار خون نیاز به انجام هولتر فشار خون ۲۴ ساعته دارید
و در مورد درد کتف و دست چپ شما نیز در صورتی که سن بالایی دارید و یا فاکتورهای خطر بیماری های قلبی را دارید نیاز به بررسی از نظر احتمال گرفتگی عروق قلبی دارید