از دکتر بپرسید
کبودی و توده سفت محل ورود برای آنژیو - پرسش 42
مسعود چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 6264 آنژیوپلاستی
سلام من 97/7/8 آنژیو قلب گرفتگی در ناحیه رگ LAD که استنت گذاری شد و گرفتگی باز شد
سوالم این بود که در ناحیه ورودی در کشاله ران مقداری کبودی و یک نقطه توده سفت که با انگشت قابل لمس است دیده می شود آیا مشکل خاصی و باید درمان شود؟
لطفا راهنمایی فرمایید.
با تشکر (امروز 17 مهر است )
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۱۸ مهر ۹۷( 7 سال پیش) سلام و عرض ادب
معمولا مشکل جدی نیست اگر قبل از ترخیص پزشک معالج کشاله شما رو معاینه کرده جای نگرانی نیست و در غیر این صورت باید کشاله ران توسط پزشک معالج شما معاینه بشه