از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبمصرف بیزوپرولول با آسپیرین - پرسش 2794
امیر چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 939 افتادگی دریچه میترال
سلام من ۱۸ سالمه و تقریبا ۸ ماهه که دچار شلی دریچه قلب شدم دکتر متخصص قلب رفتم داروی بیزوپرولول نوع خارجیشو بهم داد میخواستم بدونم میشه این دارو را با آسپیرین مصرف کنم من یه خورده پرخونی دارم.
دکتر سعید یزدانخواه چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸( 6 سال پیش)
نیازی به مصرف آسپرین ندارید