از دکتر بپرسید

بیماری قلبی مادر زادی - پرسش 1305

  • تصویر کاربر هادی دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 433 سایر بیماری های قلب
    کسی که بطن راست رو مادر زادی ندارد ودوبار هم شنت قلب عمل کرده باتوجه به اینکه اکسیژن خونش بیش از ۷۰ نیست وهنگام راه رفتن وانجام هر فعالیتی خیلی زود احساس خستگی میکنم باید چکار کنم لطفا راهنمایی نمایید
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام و عرض ادب
      اقدامات لازم درمانی برای شما انجام شده است و در حال حاضر تنها کاری که نیاز هست پیگیری آزمایشات و در صورت بالا بودن میزان هموگلوبین فصد خون و ادامه داروهای تجویز شده است

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.