از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب بیماری قلبی مادر زادی - پرسش 1305
هادی دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 433 سایر بیماری های قلب
کسی که بطن راست رو مادر زادی ندارد ودوبار هم شنت قلب عمل کرده باتوجه به اینکه اکسیژن خونش بیش از ۷۰ نیست وهنگام راه رفتن وانجام هر فعالیتی خیلی زود احساس خستگی میکنم باید چکار کنم لطفا راهنمایی نمایید
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
اقدامات لازم درمانی برای شما انجام شده است و در حال حاضر تنها کاری که نیاز هست پیگیری آزمایشات و در صورت بالا بودن میزان هموگلوبین فصد خون و ادامه داروهای تجویز شده است