از دکتر بپرسید
درد دست چپ - پرسش 9052
لیدا دوشنبه ۱۵ شهریور ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 384 درد قفسه سینه
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر
من تقریبا یه 5روزی هست درد خیلی خفیف وضعف بیشتری دردست چپم احساس میکنم،میشه گفت از بازو تامچ،گاهی وقتها هم زیربغل...حتی یه کار کوچکی میکنم زوددستام خسته میشه مخصوصا دست چپ...همراه بااینادرد وگرفتگی خفیفی در قسمت گردن و پشت وکناره های سرم احساس میکنم،نسبت به روزاول کمتر شده درد سرم...خواستم بدونم مشکلم چیه اگمیشه راهنمایی کنین ممنون میشم واقن.🌷🌷
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۱۵ شهریور ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً جهت ویزیت به یکی از همکاران محترم متخصص بیماریهای داخلی مراجعه بفرمایید