از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادب تپش قلب - پرسش 458
بهار دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 564 تپش قلب
با عرض سلام و ادب خدمت آقای دکتر
خانمی ۳۶ساله هستم که در بارداری دوم دچار تپش قلب شدید شدم طی انجام اکو گفتن افتادگی دریچه میترال هست از سال ۹۳ تا الان اول قرص متوهگزال میخوردم بعد کمیاب شد کنکور ۵میلی گرم یکی صبح یکی شب جایگزین شد میخواستم بدونم قرص رو تا کی باید ادامه بدم و اینکه من رفلاکس شدید معده دارم که الان بیش از یکسالی هست که دیگه هیچ دارویی کنترلش نمیکنه ممکنه علتش خوردن قرصهای کنکر باشه با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
در صورتیکه طپش قلب ندارید دارو رو بتدریج کم و سپس قطع کنید
ریفلاکس ارتباطی با کانکور نداره