از دکتر بپرسید
تپش قلب - پرسش 6491
زهرا جمعه ۱۵ اسفند ۹۹( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 533 تپش قلب
آقای دکتر میتونیم الان برا رفع کم خونی قرص آهن بخوره چون هرچی تقویتش میکنیم رنگش پریده است فقط نمیدونم علت اینکه هر دوماه یکبار دچار خونریزی شدید مقعدی میشه چند روز قبل از خونریزی کمر گردن و پاهایش درد میگیرند وقتی خونریزی میگیره بسیار شدیده وخون هم به صورت تازه وهم لخته لخته خارج میشه بعد از خونریزی کمر درد و گردن درد ش خوب میشه پزشک متخصص داخلی میگه مال همورویید داخلیه که وقتی کولونوسکپی انجام داد به ما گفت همورویید داخلیه و بسیار جزئی است وفقط یک پماد همورویید براش نوشت نمی دونیم چکار کنیم چرا هردو ماه یکبار اینطور میشه آیا میتونیم قرص آهن بهش بدیم البته با توجه به اینکه هر شب یک قرص آسپرین میخوره دکتر عزیز ومهربان تورا خدا به ما بگوئید
دکتر سعید یزدانخواه جمعه ۱۵ اسفند ۹۹( 5 سال پیش)