از دکتر بپرسید
ورم کردن بیش از حد پا - پرسش 7599
راضیه یکشنبه ۱۶ خرداد ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 815 آنژیوگرافی
با سلام. مادرم دچار شکستگی پا شد بعد از عمل پا دچار ورم شدید پا شده است. میخواستم ببینم که حتما باید آنژیو پا انجام داد ؟ هزینه عمل چقدر است حدودا؟ آیا در بیمارستان دولتی انجام میشود؟
دکتر سعید یزدانخواه یکشنبه ۱۶ خرداد ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب با توجه به توضیحات شما خیر نیاز به آنژیوگرافی نیست احتمالاً دچار لخته شدن خون در پا شده اندو نیاز به درمان دارویی دارند. در صورت وجود شرایط دیگری بجز موارد فوق ممکن است که نیاز به انژیوگرافی نیز داشته باشند