از دکتر بپرسید

فشار بالا - پرسش 9693

  • تصویر کاربر فاطی شنبه ۲۴ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 649 فشار خون
    با سلام
    من دوران بازداری فشار خونم بالا می رفت روز 2 تا متیل دوپا می خوردم الان 3 ماهه زایمان کردم و تا هفته قبل قرص مصرف می کردم متخصص قلب بهم داروی 1 ماهه داد قرار شد دیگه نخورم ولی الان دوباره فشارم بالاست 16 بر 8
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۴ مهر ۰( 4 سال پیش)
      سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.