از دکتر بپرسید
فشار بالا - پرسش 9693
فاطی شنبه ۲۴ مهر ۰( 4 سال پیش) تعداد بازدید: 648 فشار خون
با سلام
من دوران بازداری فشار خونم بالا می رفت روز 2 تا متیل دوپا می خوردم الان 3 ماهه زایمان کردم و تا هفته قبل قرص مصرف می کردم متخصص قلب بهم داروی 1 ماهه داد قرار شد دیگه نخورم ولی الان دوباره فشارم بالاست 16 بر 8
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۲۴ مهر ۰( 4 سال پیش) سلام و عرض ادب لطفاً یک هولتر فشارخون ۲۴ ساعته انجام دهید