از دکتر بپرسید
سلام و عرض ادبفشار بالا - پرسش 3506
جواد شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 501 فشار خون
سلام من حدود یه سال هست که فشارم بدون مصرف قرص ۱۵ روی ۱۰ میشه . حدود یک سال هست که هیدرو کلرو نیارید ۵۰ روزی یکی مصرف میکنم .فشارم باز هم حدود ۱۳ روی ۹ یا ۱۰ میشه. سنم ۴۰ سال و هر سال به طور مرتب آزمایش خون و ادرار میدم و مشکلی نبوده . ضربان قلبم هم بین ۶۰ تا ۷۰ هست . آیا بالا بودن فشار خون میتواند دلیل وجود مشکل قلبی هم باشد . لطفا راهنمایی فرمائید با تشکر
دکتر سعید یزدانخواه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۹( 6 سال پیش)
نیاز به اضافه کردن داروهای پایین آورنده فشار خون دارید
فشار خون دلیلی بر وجود بیماری قلبی نیست ولی یکی از عوامل مهم مستعد کننده ابتلا به بیماری های قلبی است