از دکتر بپرسید

فشارخون - پرسش 7419

  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 769 فشار خون
    باسلام،اقای دکتر من46سال سن دارم ،اضافه وزن دارم،سیگار میکشم،هر موقع دکتر میرم میگوند فشار خونت بالاست،دارو میدهند ولی وقتی منزل میرسم فشارخونم عادی است.چند بار داروی فشار دادند یک مدت که خوردم دچار سرگیجه وقت تغییر وضعیت شدم و فشارخونم رو که میگرفتم پایین بود.باید چو کاری انجام بدهم که ببینم ایا فشارخون دارم یانه؟ضمنا بخاطر تپش قلب روزی 2عدد متورال 50 میخورم
    1. تصویر کاربر دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش)
      سلام و عرض ادب ضمن ترک سیگار یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته نیز انجام دهید

به سیستم پرسش از دکتر سعید یزدانخواه متخصص قلب و عروق در تهران خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را از طریق پرسش از دکتر مطرح کنید. همچنین برای مشاهده پرسش های شایع دیگر بیماران بر روی سوالات شایع را کلیک کنید.