از دکتر بپرسید
فشارخون - پرسش 7419
علی دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) تعداد بازدید: 769 فشار خون
باسلام،اقای دکتر من46سال سن دارم ،اضافه وزن دارم،سیگار میکشم،هر موقع دکتر میرم میگوند فشار خونت بالاست،دارو میدهند ولی وقتی منزل میرسم فشارخونم عادی است.چند بار داروی فشار دادند یک مدت که خوردم دچار سرگیجه وقت تغییر وضعیت شدم و فشارخونم رو که میگرفتم پایین بود.باید چو کاری انجام بدهم که ببینم ایا فشارخون دارم یانه؟ضمنا بخاطر تپش قلب روزی 2عدد متورال 50 میخورم
دکتر سعید یزدانخواه دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰( 5 سال پیش) سلام و عرض ادب ضمن ترک سیگار یک هولتر فشار خون ۲۴ ساعته نیز انجام دهید